Skip to content

Hitro, hitro! / Hurry, hurry!

19/09/2012

Pred nekaj leti sem kupila knjigo Handknits for Kids: 25 Original Designs for Girls and Boys in se seveda navdušila nad barvitimi in zanimivi modeli.
Pred kratkim sem jo spet vzela v roke in ugotovila, da so modeli za starost do 6 let, kar pomeni, da jih bo naša (skoraj) 6 letnica kmalu prerasla. Torej, hitro na delo!
Nastala je jopica “Jack Frost” (seveda nekoliko prilagojena).

Jopa je spletena s prejo Fabel: 102 (roza) in 106 (rdeča), pletena z dvojno nitjo.
Beli dodatki so spleteni s testno prejo Sport Superwash (Dolina Volne Majšperk).
Porabila sem 4 klobke roza Fabel preje, 6 klobk rdeče in eno klobko bele.

———

A couple of years ago I bought Handknits for Kids: 25 Original Designs for Girls and Boys. I was very excited about many models and had great plans on knitting several of them. A couple of months ago when I was browsing through the book I realized the pattern sizes were up to 6 years, which means that Tamara would soon be too big for any of them.
Oh, oh – hurry, hury, before it’s too late.
So, here’s the Jack Frost jacket – knit mostly by the pattern. ;)

I used Garnstudio’s Fabel in 102 (pink) and 106 (red) (knit in 2 strands!)
White stars and stripes are knit with test yarn Sport Superwash from Dolina Volne Majšperk.
I used 4 skeins of pink, 6 skeins of red and 1 skein of white yarn.

Jack Frost jacket

Front (before washing and blocking)

Jack Frost jacket - back

and this is the back side…

3 Comments leave one →
  1. melly permalink
    06/10/2012 22:19

    lep pozdravcek,ob iskanju idej za pletenje sem naletela na ta blog in obenem trgovinco ki je super,ravno iščem načrt za jopico ki si jo je zaželela moja skoraj 7 letnica,jaz pa začetnik zato je vsaka ideja in pomoč dobrodošla,zanima me če imate kakšne načrte v slov. jeziku in katera volna je najprimernejša da ne “pika”,lep večer

  2. 09/10/2012 13:55

    Pozdravljeni,

    že dolgo nisem prebrala nekaj, kar bi se prileglo mojim mislim in čudi kot vaša sporočila. Čeprav sem babica, skoraj ne znam plesti, sem nekako z vami. Upam, da bom še lahko prebirala vaše vtise in gledala lepe slike deklic in jopic. Hvala za vzpodbudo.
    M. Guzelj

    • 09/10/2012 20:55

      Hvala, za prijazen komentar, Marija! Vedno sem vesela mnenja bralcev, še zlasti pozitivnega, seveda. Kdo ve, mogoče pa vas zanese med pletilje, človek se vedno lahko kaj novega nauči. Prijazen pozdrav iz Kamnika.

Leave a Reply

